Da bo vaše nakupovanje na portalu kupiLokalno.si najbolj enostavno, smo za vas pripravili nekaj nasvetov in odgovor na vprašanja.
Zakaj kupovati na kupiLokalno.si?
Z nakupovanjem na našem portalu se izognete dolgotrajnemu iskanju ponudnikov, klicanju in pošiljanju naročil po elektronski pošti ter dogovarjanju glede cen, dostavi, itd.
Trudimo se, da je ponudba na portalu raznovrstna, kakovostna in da zajema vse regije v Sloveniji, zato vsakodnevno dodajamo nove izdelke in ponudnike.
Prav tako pa ne smemo pozabiti tudi na to, da je objava izdelkov in prodaja na našem portalu za ponudnike brezplačna in brez provizije za kupce.
Podprimo lokalne pridelovalce!
Kje najdem ponudbo izdelkov za mojo regijo?
Ponudba izdelkov se nahaja na strani “Trgovina”, kjer si lahko izdelke filtrirate po regijah, v katerih dostavljajo ponudniki.
Prav tako pa je podrobna informacija o dostavi zapisana pri posameznem izdelku.
V kolikor določenega izdelka ponudnik ne dostavlja v vaš kraj, ga lahko kontaktirate in se dogovorite za dostavo.
Kako lahko naročim izdelke?
Med dano ponudbo izberete artikle, ki jih želite in jih dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Med celotnim nakupom lahko s klikom na “Košarico” (desno zgoraj) spremljate izbrane izdelke vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite z gumbom »Odstrani«.
Ko zaključite z izbiranjem artiklov, kliknite na gumb »Na blagajno«. Pred dokončno oddajo naročila vnesite vaše podatke ter določite še kraj in način dostave.
Če imate kakšna vprašanja oziroma želje glede dostave in načina plačila, lahko to dopišete v opombe. Pred dokončnim potrdilom naročila se vam izpiše specifikacija celotnega naročila, nato sledi le še »Potrditev naročila« in naročilo je oddano.
Nato vas bo vsak ponudnik, od katerega ste izdelke naročili prejel vaše naročilo in vas o morebitnih spremembah glede dostave, zaloge, itd. kontaktiral.
Če imate po koncu naročila še kakšna vprašanja, smo za vas vedno dosegljivi, prav tako pa lahko kontaktirate direktno ponudnika.
Ali je omejeno število izdelkov, ki jih želim naročiti?
Število izdelkov ni omejeno. Seveda glede na razpoložljive količine posameznega izdelka.
Pri nekaterih izdelkih je omejena le minimalna priporočena količina za nakup, saj priporočamo, da ne kupujete le enega izdelka od posamezne kmetije, saj je lahko v tem primeru dostava dražja od same cene izdelka.
Izdelke kupujete direktno od ponudnikov, zato vsak ponudnik ureja dostavo po lastni izbiri.
Kako in kdaj plačam naročeno?
Portal kupiLokalno.si ne sprejema plačil za naročila, saj smo le posrednik med kupcem in prodajalcem.
Plačilo boste uredili ob prevzemu direktno ponudniku. V primeru, da bi želeli plačati po predračunu oziroma s kartico vas prosimo, da kontaktirate ponudnika, pri katerem ste naročili izdelke.
Ponudnik vam je ob prevzemu dolžan izstaviti račun.
Kdaj dobim naročeno?
Dostava naročenih izdelkov je odvisna od ponudnikov.
Pri vsakem izdelku je navedeno, v katere kraje oziroma regije ponudnik dostavlja.
Nekateri ponudniki imajo urejeno dostavo enkrat tedensko, nekateri večkrat. Ponudnikom smo predlagali, da vam ob naročilu izdelkov javijo, v kolikšnem času lahko pričakujete izdelke.
V primeru, da vas zanima več informacij glede dostave vam predlagamo, da kontaktirate ponudnika, pri katerem ste naročili izdelke.
Koliko stane dostava?
Cena dostave je odvisna od ponudnikov.
V primeru, da boste naročili izdelke od večih ponudnikov naenkrat, se dostava izračuna kot skupek vseh dostav posameznih ponudnikov.
Nekateri ponudniki omogočajo tudi brezplačno dostavo pri določenem minimalnem znesku naročila.
Končna cena dostave je lahko nižja oz. malenkost višja, saj se v primeru pošiljanja po pošti cena dostave spreminja glede na težo, vrsto izdelkov, pakiranje, itd.
Je možno pošiljanje naročil po pošti?
V kolikor ponudnik ponuja možnost pošiljanja izdelkov po pošti je to seveda možno.
Predvsem so to izdelki, ki so trajnejši in ki se med pošiljanjem ne poškodujejo. Izdelki, ki se pošiljajo po pošti so označeni z “Dostava po pošti po celi Sloveniji”:
Lahko naročeno prevzamem tudi sam/a in kje?
Nekateri ponudniki omogočajo tudi možnost osebnega prevzema.
V trenutni situaciji vam priporočamo, da se čim bolj posložujete dostave, predvsem zaradi vaše varnosti in varnosti ostalih.
V primeru, da ponudnik omogoča osebni prevzem, je to ustrezno označeno pri posameznem izdelku.
Ali lahko izdelke pošljem kot darilo?
Seveda! Izdelke lahko naročite tudi za koga drugega in ga presenetite z lokalnim in domačim.
To storite tako, da v nakupnem postopku pri vpisovanju vaših podatkov izberete “Želim dostavo na drugi naslov” in vpišete drugi naslov za dostavo.
V tem primeru vas prosimo, da kontaktirate ponudnika, da vam bo poslal predračun za plačilo, saj bi bilo nerodno, da bi prejemnik naročila moral plačati izdelke, ki jih ni on naročil.
Izdelke sem naročil, nisem pa jih dobil
Verjamemo, da je prišlo pri obdelavi vašega naročila do pomote oz. napake.
Ponudnik je mogoče spregledal vaše naročilo oz. ga prejel v “vsiljeno pošto”. V tem primeru vas prosimo, da nas čim hitreje pokličete na telefonsko številko 070 720 530 in bomo takoj preverili, kaj se je zgodilo z naročilom.
Lahko pa nam tudi pišete na info@kupilokalno.si in vam bomo hitro odgovorili.
Z izdelki nisem zadovoljen. Kaj naj naredim?
Prosimo vas, da ob prevzemu naročila preverite izdelke in njihovo stanje. Portal kupiLokalno.si za kakovost izdelkov ne odgovarja, trudimo pa se dodati le tiste ponudnike, za katere verjamemo, da se bodo držali svojih standardov in kvalitete.
V primeru, da ste prejeli izdelek v slabem stanju, pokvarjen izdelek, gnil izdelek, itd. vas prosimo, da kontaktirate ponudnika, pri katerem ste izdelek kupili in se dogovorite za vračilo.
V primeru, da z ponudnikom ne najdete soglasja, nas prosim kontaktirajte in poskusili vam bomo pomagali rešiti situacijo.
Na koga se lahko obrnem, če imam dodatna vprašanja?
Če imate dodatna vprašanja glede uporabe spletne trgovine, oddaje naročil, dostave in vračila izdelkov, nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 070 720 530 ali nam pišete na info@kupilokalno.si
Z veseljem vam bomo pomagali.
Niste našli željenih izdelkov?
Pustite nam kontakt, da vas bomo lahko obvestili o novih izdelkih, receptih, akcijah in novih funkcijah na našem portalu.